نوشته شده توسط : چاپ

 

موی شما یکی از زیباترین دارایی های شما است که محافظت از آن ارزش صرف وقت را دارد. پکیچ ضد ریزش موی پراتسوم برای جلوگیری از ریزش مو و کمک به رشد مجدد مو گزینه ی بسیار مناسبی است. از دلایل ریزش موی آقایان می توان به بیماری های پوست سر که پس از جراحی های سنگین، کاهش وزن شدید یا استرس به وجود می آید و ریزش موی ارثی که یکی از فوکولند شایع ترین دلایل ریزش مو است اشاره کرد. همچنین اگر پوست سر سالم نباشد و مشکلاتی نظیر چربی نا بهنجار پوست و شوره سر را داشته باشد می تواند منجر به ریزش مو ها شود. به همین دلیل مناسب ترین راه حل برای ریزش مو استفاده از پکیچ ضد ریزش موی پراتسوم است که با گردآوری سه محصول منحصر به فرد می تواند روند ریزش موی شما را متوقف کند.

 

محتویات پکیچ ضد ریزش مو پراتسوم

2 عدد بطری شامپو مناسب مو های دارای ریزش

1 عدد تونیک مناسب مو های دارای ریزش

1 عدد روغن تقویت کننده موی سر

 

تاثیرات استفاده همزمان از این سه محصول پراتسوم

کمک به باز سازی و رشد سریع مو های جایگزین

استحکام مو های نازک و شکننده و تقویت فولیکول مو

کمک به تقویت ریشه های ضعیف مو

کمک به تقویت و حفظ سلامت پوست سر با مکانیسم عمل کلاژن سازی

 

 



:: برچسب‌ها: پراتسوم , فوکولند ,
:: بازدید از این مطلب : 9
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 6 مرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : چاپ

 

حفاری دورانی

در این روش حفاری، از مته های متنوعی استفاده می شود. مته ها با حرکت چرخشی روی سنگ باعث خرد شدن و ساییده شدن آن می شود و انرژی حفاری آبشار لازم برای به چرخش درآوردن مته و لوله با کمک سیستم دورانی تأمین می گردد. ازمهمترین عواملی که موجب افزایش سرعت حفاری می شود گل حفاری است که در عملیات حفاری همانند خون دربدن انسان عمل می کند حفاری چاه عمیق بدین صورت که به هنگام چرخش مته از نازل های )سوراخ( موجود بر روی مته خارج شده و کنده های حفاری (Cutting) را با بهره مندی از خاصیت حمل به سطح زمین انتقال میدهد که این عمل باعث افزایش سرعت

 

حفاری ضربه ای

دستگاه های حفاری ضرفه ای و یا سیستم های ضربه ای، دستگاه های ساده ای هستند که برای پژوهشهای آب یابی بسیار مناسب هستند. از این دستگاه ها بیشتر برای حفاری چاه آب که در داخل سنگ های مقاوم قرار دارند، استفاده می کنند. اصول کار سیستم های ضربه ای خرد کردن سنگ فرود می آیند. دستگاه مجهز به یک خرک چهار قطبی و یا یک دکل است که مته های حفاری با یک قرقره برگشت دهنده روی آن آویزان می گردند. این مته ها دارای حرکت رفت و برگشتی می باشند و برای اجرای مانورهای حرکتی پائین و بالا، از دستگاه رفت و برگشت جدا گردیده و به وسیله ای به نام چرخ قرقره که برای نصب لوله ها نیز بکار می رود، اتصال می یابند. خرک های جدا شونده، چوبی و یافلزی هستند. پایه ها روی دالهای سیمانی که قبل از مونتاژ دستگاه آماده می شوند، قرار می گیرند. دکل های حفاری آبشار  خم شونده یا تلسکوپی، دستگاه های خودکار قابل حمل حفاری را مجهز می نمایند. این دکلها به صورت دائمی در پشت یک کامیون نیز می توانند ثابت شده باشند. دکلها باید با کابلهای محکم روی بلوکهای سیمانی استوار شوند

 



:: برچسب‌ها: حفاری جاه عمیق , حفاری چاه آب ,
:: بازدید از این مطلب : 5
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 6 مرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : چاپ

 

مشهد، هتل‌های بسیاری دارد ولی بیشتر مسافران آن که عمدتا به قصد زیارت یا کار به آن سفر می‌کنند به دنبال هتلی با قیمت مناسب می‌گردند تا هزینه‌های سفر را کم کنند. از این رو، ما در این هتل های مشهد با قیمت مناسب پست تعدادی از هتل های مشهد با قیمت مناسب را برایتان آورده‌ایم تا انتخاب راحتتر باشد. این هتل‌ها با توجه به خدمات ارائه شده دارای قیمت مناسبی هستند و قیمت اتاق یک تخته آن به طبع کمتر است. با بلاگ اسنپ تریپ همراه باشید.اگر دلتان می‌خواهد در هتلی ۵ ستاره با قیمتی مناسب بمانید، هتل الماس گزینه خوبی است. هتل الماس در خیابان امام رضا قرار گرفته و پنج دقیقه پیاده بیشتر با حرم فاصله ندارد. هتل الماس ۱ چندین رستوران دارد که همگی مشرف به حرم امام رضا هستند. هتل الماس ۲ نیز دارای قیمت های مناسبی است. قیمت هر شب قیمت هتل آپارتمان در مشهد اقامت در اتاق دو تخته فولبرد این هتل با تخفیف ۳۳۰ هزار تومان است.از جمله هتل های مشهد با قیمت مناسب که تنها ۵ دقیقه با حرم فاصله دارد هتل آپارتمان قصر آیدین است. از این هتل قیمت مناسب مشهد هتل آپارتمان تا پارک کوهسنگی مشهد ۱۰ دقیقه راه است و پارکینگ و تاکسی سرویس از جمله خدماتش است. مراکز خرید مشهد واقع در خیابان امام رضا در دوقدمی این هتل قرار دارند. قیمت هر شب اقامت هتل های قیمت مناسب مشهد در اتاق دوتخته فولبرد آن برای هرشب با تخفیف ۱۳۸ هزار تومان تمام می‌شود.هتل ۴ ستاره خورشید تابان در مرکز شهر واقع شده و با ۲۰ دقیقه ماشین سواری به بارگاه امام هشتم شیعیان می‌رسید. همچنین هتل، سرویس رایگان برای رفت و آمد به حرم دارد. رستوران فضای باز، رستوران تابستانی، چایخانه تابستانی، کافی شاپ ۲۴ ساعته، سرویس صبحانه در اتاق، تاکسی سرویس شبانه روزی و … از هتل های مشهد با قیمت ارزان خدمات این هتل هستند. فضای سبز و امکانات ورزشی هم برای مسافران در این هتل نیز تدارک دیده شده.

 



:: برچسب‌ها: هتل های مشهد,هتل های مشهد قیمت مناسب ,
:: بازدید از این مطلب : 27
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 20 تير 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : چاپ

 

در 40 کیلومتری شمال غربی شهر نطنز در استان اصفهان در دامنه های کوهستانی دامنه کوهی، روستای زیبای و باستانی Abyaneh نامیده می شود. روستای آبیانه باید در روستای ابیانه+عکس میان یکی از روستاهای استثنایی و شگفت انگیز ایران به شمار می آید که به دلیل آثار متعدد تاریخی آن است. عظمت معماری بومی و زیبا این روستا این روستای را یکی از جاذبه های منحصر به فرد اصفهان ساخته است. ابینانه دارای آب و هوای بسیار خوبی است و در یک مکان طبیعی و دلپذیر واقع شده است. تمام خانه های این روستای عالی در دامنه های کوهستانی روستای ابیانه در نزدیکی رودخانه قرار دارند، به طوری که سقف های مسطح خانه های پایین تر از خانه های بالا و بدون دیوار محیط زندگی خود را محاصره کنید بنابراین، روستای ابین به نظر می رسد روستای چند داستان است، که بعضی اوقات طبقه های خانه حتی به 4 طبقه ساخته شده است. نمای بیرونی خانه ها با خاک قرمز از معدن در نزدیکی روستا پوشیده شده است. از جاذبه های دیگر این روستای قدیم می توان معبد آتشین، مساجد منحصر به فرد، سایت های زیارت و سه شهر دیگر تحقیق در مورد روستای ابیانه را نام برد. گرچه روستا کوچک است، اما در ذهن ساکنان آن بسیاری از داستان های نامعلوم دارد و موارد بسیار  ر روستای ابیانه همدان عجیب و غریب وجود دارد که توسط بازدید کننده ای که دوست دارد با کشف چیزهای جدید در مورد زمان گذشته، غذای محلی روستای ابیانه مورد بررسی قرار گیرد. تمام کلمات مذکور این روستای جادویی را برای بازدید از توریستی که به ایران سفر می کند، ارزش می گذارد. بهترین زمانهای زندگی خود را در روستای ابینه آرزو کنید. شما همچنین می توانید میوه های خشک و شال را از زنان قدیمی که هنوز هم در طول تاریخ در آنجا زندگی می کنند، خریداری کنید. لذت بردن از طبیعت عالی و جاذبه های این منطقه روستایی باکره در زمان  متن انگلیسی درباره روستای ابیانه مدرن این روستا یکی از مشهورات در استان اصفهان است که  تحقیق در مورد روستای ابیانه به زبان انگلیسی علاوه بر آن دارای آب و هوای دلپذیر است. این همان در دامنه های شمال غربی کوه  آب و هوای روستای ابیانه های کرکاس و در فاصله 28 کیلومتری است. از شهر نطنز چهره معماری این روستا همراه با مراسم توصیف روستای ابیانه به زبان انگلیسی و لباس های ساکنان آن شاهد شاهد هستیم.

 



:: برچسب‌ها: روستای ابیانه,ابیانه ,
:: بازدید از این مطلب : 19
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 20 تير 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : چاپ

 

این باغ لذت بخش با ابعاد متقارن، سدرهای قدیمی، استخرهای پر از آب و چشمه برای شهاب عباس من در قرن شانزدهم طراحی شده و به عنوان زیبایی باغ پارسی و ظهور آسمان آن مشهور بخشداری فین است. با توجه به نفوذ آن در برنامه ریزی باغ ها تا آنجا که هند و اسپانیا است، Fin Garden، که در حومه فین واقع شده و در 9 کیلومتری جنوب غربی مرکز کاشان قرار دارد، در فهرست میراث جهانی یونسکو جای گرفته است. روستای فین در مقایسه با محل خشک، باغ با آب کریستالیزه گرم از یک بهار طبیعی از طریق مجموعه ای از استخرهای فواره های فیروزه ای و چشمه ها عبور می کند و در طول جاده اصلی کهتک فین در جب ها ادامه می یابد (کانال ها، تلفظ ها 'drobs'). درختان همیشه سبز درون باغ تا 500 سالگی هستند و غنی از درختان برگدار مکمل به باغی می پردازد که سالانه به آن کمک می کند. برجسته های باغ دو سالن هستند: ژولور اسلحه، یک خانه استخر دو طبقه با آب که از طریق وسط کف زمین عبور می کند و یک غرفه تفریحی شهر فین کاشان در پشت باغ است. این جاهای دیدنی فین هرمزگان ساختمان لذت بخش که در دوره بعدی قاجار ساخته شده است، یک گنبد رنگارنگ و زیبا از مناظر در فضای باز را شامل می شود (از جمله زیبایی نیمه برهنه که در اثر حمام شگفت زده می شود). در اتاق های مجاور، سقف های استالکتیتی و شیشه های شیشه ای رنگی باغ فین در حفظ دیدار بازدید کنندگان با شیشه های آبی، سفید و سبز انتخاب می شود که سرد روستای فین ازنا و آرامش بخش باشد و به نظر اتاق بزرگ تر شود. در مقابل، شیشه قرمز، نارنجی و زرد اثر متفاوتی دارد و باعث قلعه فین می شود که اتاق در زمستان گرم تر شود. جالب توجه است، ترکیب قرمز و آبی ظاهرا حشرات را  آبگرم فین مختل می کند و پشه ها را از بین می برد.

 

 



:: برچسب‌ها: روستای فین,باغ فین ,
:: بازدید از این مطلب : 14
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 20 تير 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : چاپ

 

عطیلات آخر هفته بهار بود و ما به جاده جنگیدیم تا قسمت روستای مشهد اردهال غربی شهر کاشان، روستای Sterk و مشهد و نقاط بهار Ardehal را ببینیم، جاده ای که ما بدون برنامه ریزی به آنجا می رسیدیم. با ثواب زیارت مشهد اردهال کمی زمان، اما سفر لذت بخش بود.

روستای استروک در 25 کیلومتری شمال غربی شهرستان کاشان، جاده کاشان که از شمال و جنوب روستای جاشغان استروک (جاده مشهد مشهد) است. استراک زیبا قدیمی روستا در نزدیکی کاشان جاهای دیدنی مشهد اردهال در ارتفاع 1270 متر بالاتر از سطح دریا واقع شده است. کوه های طبیعت، معادن، باغ های بادام، ذخیره آب های قدیمی، زیارتگاه با نقاشی های جالب، انبار و ستای مشهد اردهال، جاذبه هایی است که Sterk را مشاهده می کنند. تهویه مطبوع بهار وعده گشت و گذار عالی است. Sterk در نیمه شب وارد شد و در خانه یک آشنایی مستقر شد. ما برای دیدار از نقاط مختلف روستا رفتیم. با توجه به نقل قول از منابع مختلف، در قرن اول پس از ظهور اسلام، ساکنان "چله حصارن" (نام قدیم کاشان) و فین از حاکمان حاکم رنج زیادی رنج می بردند. بنابراين، آنها نامه ای به امام محمد باقر، امام پنجم امام (ع) فرستادند و از او  مراسم مشهد اردهال خواستند که برای فاصله قم تا مشهد اردهال اصلاح و اصلاح اسلام واقعی و امامت (رهبری) به منطقه جمعیت مشهد اردهال خود فرستاده شود. بنابراین، پسرش علی، یک مرد 32 مشهد اردهال فرش ساله، برای کمک به آنها فرستاده شد. او، که بعدها به عنوان "سلطان علی" شناخته شد، شروع به تبلیغ و آموزش افراد زائر سرای مشهد اردهال در زمینه مشهد اردهال امروز مطالعات اسلامی کرد.

 

قمصر یک روستا در مرکز ایران واقع در حدود 31 کیلومتری جنوب کاشان است. شهر قمصر معروف به گل رز، گل رز و عطر گل رز است. قمصار، همراه با سه شهر کوچکتر نیاسر و بارزوك در استان اصفهان، قهرود تولیدكنندگان عمده آب گل رز در ایران به مدت بیش از 800 سال هستند. علاوه بر این، از قرن سیزدهم و احتمالا قبل از آن، کبالت در نزدیکی قمصر استخراج شد. ممکن است سنگ معدن کبالت نیز به چین صادر شود.

هر سال در نیمه دوم ماه مه بازدیدکنندگان از جاذبه های قمصر کاشان در جدول از سراسر ایران به کاشان و شهرهای قمسار و نیاسار می روند تا شاهد جشنواره استخراج گل رز باشند. این سنت منحصر به فرد، خاص فقط  نقشه قمصر کاشان برای کاشان و شهرهای اطراف، به ویژه قمصر، معمولا قبل از طلوع خورشید روستای قمصر مراسم گل را آغاز می کند. اگر چه بسیاری معنی قمصر از کارخانه های مکانیک مدرن ساخته شده است، بخش بزرگی از تولید گل رز در قصار هنوز در خانه ها و باغ ها به طور سنتی اجرا می شود. این به وضوح نشان دهنده ی منحصر به فرد باغ پرندگان قمصر جشنواره است که عمدتا بر قمصر کاشان در پاییز جنبه های فرهنگی، هنری و اجتماعی آن تمرکز دارد.

گل رز قندهار از یک گل رز مخصوص به نام "گل رز گلدان" ساخته شده است. دارای طعم بسیار متمایز است و به شدت در غذاهای ایرانی و شیرینی ها مورد استفاده قرار می گیرد. در بعضی موارد، آن نیز عمدتا به عنوان عطر مورد استفاده قرار می گیرد، هر دو در موارد شاد و غمگین است. با توجه به محلی، سه کیفیت مختلف از گل رز تولید شده وجود دارد؛ همه بستگی به طراوت گلها دارد. اولین استخراج معمولا با کیفیت بالا است و سد قمصر توسط شرکت های لوازم آرایشی بین المللی و ملی بسیار مورد نیاز است. دو مورد دیگر برای اهداف آشپزی قمصر کاشان+هتل و دیگر استفاده می شود.

 



:: برچسب‌ها: روستای مشهد اردهال,روستای قمصر,روستا ,
:: بازدید از این مطلب : 18
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 20 تير 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : چاپ

 

کتیبه‌هایی مورخ ۱۲۶۳، ۱۲۶۴، ۱۲۶۸ق/۱۸۴۷، ۱۸۴۸، ۱۸۵۲م، به ترتیب در صفه شبستان، داخل شبستان  زیر گنبد نیز بر اِزاره محراب و سردرِ ورودی مسجد، این سخن را تأیید می‌کند. پاورپوینت مسجد آقا بزرگ کاشان  به نظر می‌رسد که این مجموعه بنا، به رویِ آثار به جای مانده پس از زلزله۱۱۹۲ق/۱۷۷۸م یا دوره‌های گذشته ساخته شده باشد، به خصوص شبستان ۴۰ ستون شمالی مسجد که احتمالاً پیش از احداث گنبدخانه روی بقایای خانقاه ، مسجد، مقبره و مدرسه خواجه‌تاج‌الدین (متعلق به اواسط سده ۹ق/۱۵م) ساخته شده است.تلفیق این شبستان با مسجد و مدسه‌ای که بعداً در کنار آن ایجاد شد، یکی از زیباترین و بهترین نمونه‌های ایجاد هماهنگی و اتصال دو بنا در کنار هم است؛ اما ۴۰ ستون غربی گنبدخانه یعنی مهم‌ترین بنایی که بعدها به قسمت اصلی و گنبد خانه الحاق مدرسه سلطانی کاشان  شد، به معماری بنای مقصوره لطمه زده است؛ زیرا معمار بزرگ مسجد بنای گنبدخانه را بدان سان طرح افکنده بود که از چهار سوی به فضای باز راه داشته باشد تا در تابستانِ طاقت‌فرسای منطقه با جریان یافتن  هوا در پیرامون گنبدخانه تهویه و تبرید به صورت طبیعی انجام گیرد، لیکن در زمان حاج ملا تقی محمدعلی نراقی فرزند آقابزرگ ( ۱۲۸۵ق/۱۸۶۸م)، شبستان غربی گنبدخانه بنا گردید و از این سوی ارتباط با فضای خارج مسدود شد.ر این تغییرات در و پنجره‌های ارسیِ (4) بالارو مدرسه آقابزرگ از میان برداشته شده و با درگاه‌هایی با دو مسجد جامع کاشان  نیم دایره جایگزین شدند. این نوع درگاه ها در معماری ایرانی جایگاهی نداشتند و از زمان بازگشت ناصرالدین شاه از سفر دومش به اروپا در سال ۱۲۹۵ هجری قمری در بناها به کار رفتند. حدفاصل گنبدخانه و شبستان غربی با ۳ در مشبک چوبی از هم جدا می شد که ارسی‌های بالارو داشتند؛ اما پس از مدتی توسط موریانه از بین رفتند و به ناچار با درهای فلزی جایگزین شدند. در سال های اخیر سازمان ملی حفاظت آثار باستانی برای حفظ نمای مسجد به جای این درهای فلزی، درهای چوبی و ارسی کار گذاشته است. در و پنجره‌های مشبک و بالاروی حجره های مدرسه طبقه زیرین نیز به دلیل حمله موریانه ها از بین رفته بود که در سال های اخیر مرمت شده است. نام این اثر از تاریخ 11 آذر سال 1330 خورشیدی با شماره 382 در فهرست آثار ملی مدرسه سپهسالار  کشور قرار دارد و از آثار ارزشمند کشورمان محسوب می شود. هزینه های جاری مسجد و تعمیر و نگهداری آن نیز توسط واقفین تامین می شود؛ آنها برخی از املاک خود را وقف کرده اند تا درآمد به دست آمده از آنها صرف مسجد آقابزرگ شود. تفریحی سبز و زیبای نیشار واقع در 28 کیلومتری غرب کاشان قرار دارد. یکی از جاده های منتهی به نیاسار از طریق راوند (12 کیلومتری شمال غرب کاشان) عبور می کند. رحمان آخرین شهر در جاده ای است که تهران را به کاشان متصل می کند. در این شهر، یک جاده آسفالت شده از جاده اصلی به سوی غرب و در فاصله 20 کیلومتری آن به نقطه ناصر مشهد اردهال می رسد. از این لحاظ جاده ای هشت کیلومتری به روستای نیاسار می رود و جاده دیگری به مشهد اردهال می رسد (حرم سلطان علی که در آن مراسم شستشوی فرش برگزار می شود و قبر مشهور ایرانی شاعر سهراب سپهری) و سپس به دلیجان در جاده تهران- اصفهان با استفاده از یک وسیله نقلیه موتوری، می توانید از طریق محوطه Ravand به روستای نیاسر برسید. روستای سبز نیاسار، واقع در مرکز یک منطقه بیابانی، یک صحنه زیبا دارد. در ماه ژانویه و فوریه، شکوفه های درختان بادام به زیبایی روستا افزوده می شود. معبد آتشکده نیاسار ساختمان با گنبد بیش از سنگ در بالاترین نقطه روستای نیاسر را می توان از فاصله دید. این همان پنت هاوس است که از زمان سلطنت ساسانی باقی مانده است. این کتاب، قم خانه، می نویسد: "نیاسر که توسط اردشیر بابکان تاسیس شد، همچنین به عنوان نینشنار شناخته می شود."

جاده نیاسر در کنار باغهای نیاسر به دو روش تقسیم می شود. روستای نیاسر مسیر چپ منجر به روستا می شود و درست است که برای دسترسی به معدن سنگ ساخته شده از معبد آتش می گیرد. این ناحیه جاده به دلیل حمل و نقل تجهیزات سنگین استخراج معدن به منطقه تبدیل شده است ناهموار و ناگهانی. روستائیان از قسمت بالای ناصر "طلاب" و قسمت پایین "داراب" تماس می گیرند. معبد آتش نشانی Talar را نادیده می گیرد.

پنت هاوس 14 ساختمان 14 متر است که دارای یک اتاق با گنبد بیش از آن است. دیوارها در چهار طرف اتاق وجود ندارد. معبد آتش از سنگ ساخته شده با یک ملات از گچ ساخته شده است. سنگهایی که در قسمت پایین ساختمان استفاده میشوند، طبیعی هستند، و آنهایی که در آرچها استفاده میشوند و در قسمتهای بالا مربع شکل هستند، مانند آجر بزرگ.

 



:: برچسب‌ها: روستای نیاسر,مدرسه آقابزرگ,کاشان ,
:: بازدید از این مطلب : 10
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 20 تير 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : چاپ

 

اگر زمان کافی داشته باشید و از راه دور بیرون آمده اید، ایده خوبی است که کاشان را ببینید و خانه های قدیمیش را بررسی کنید. اطمینان حاصل کنید که حداقل نیم روز برای کشف خانه های کاشان کاوش کنید. حتی برخی از آنها به هتل ها (زیبا و پر هزینه) تبدیل شده اند، جایی که می توانید در آنجا بمانید و احساس کنید که در یکی از این ساختمان های مسکونی زندگی می کنید. یکی از اولین ساکنان مردم باستانی در فلات ایران در کاشان در استان اصفهان بوده است. شناختن کوه تاریخی سیلک در منطقه، اثبات این نظریه است. اکثر ساختمان های تاریخی کاشان از قرن 18 و 19 است که اخیرا برای بازدیدکنندگان بازسازی شده اند. در طول قرن های 18 و 19، بازرگانان محترم کاشان خانه بروجردی ها پس از ساعت بازدید خانه بروجردی ها ساخت خانه های بزرگتر و لوکس تر به آرامش خواسته های خود و با توجه به فرهنگ خود. بنابراین، دانش و کارآیی معماران محلی به ثروت انباشته کمک کرد تا شاهکارهایی را ایجاد کنیم که ما امروزه خانه های تاریخی کاشان را می نامیم. ویژگی های مشترک این خانه ها استفاده از مواد به راحتی قابل دسترسی است: آجر برای ساخت ساختار اصلی، گل و کاه برای عایق و نما، گچ برای نمای تزئین و داخلی، آینه برای ایجاد فضای داخلی (به خصوص سقف) زیبا تر ، درب های ضخیم چوبی برای حفاظت همانند بسیاری از خانه های دیگر از آن دوران، فضاهای داخلی برای اهداف خاص طراحی شده و مورد استفاده قرار گرفته اند. در ورودی ها، این امکان وجود ندارد که بلافاصله قسمت داخلی خانه را ببینید. عکس خانه بروجردی های کاشان اول، معمولا یک وانت در طرح هشت ضلعی وجود دارد که منجر به دو بخش اصلی خانه می شود:     بخش داخلی (Andaruny): قسمت جدا شده از خانه مورد استفاده اعضای خانواده به عنوان فضای راحتی آنها. همانطور که این بازرگانان جلسات کاری در خانه داشتند، دوستانشان از آنها بازدید کردند، مهمانان از شهرهای دیگر، و غیره، اعضای خانواده اش حریم خصوصی خود را احضار کردند، در صورتی که آنها لباس شخصی اسلامی در مقابل غریبه ها نداشتند. دو کوچه اصلی به وسیله بازار، یکی از خطوط اصلی شناخته می شود و دیگری به عنوان خط مس، که تا حدودی طول آن به نام آن زندگی می کند. گام بردارید و یا از این دو مسیر عبور کنید و ثروت  جمعه بازار کاشان از کاروانسراها، مساجد، مدرسام ها و حمام ها (حمام های عمومی) برای کشف وجود دارد. امین الدوله تمچ، یکی از کاروانسراهای با گنبد زیبا و زیبای تزئین ورودی بازار کاشان  شده است.  ساعت کار بازار سنتی کاشان دوستیابی از سال 1868، کاروانسرای اخیرا توسط اداره فرهنگ و میراث کاشانی بازسازی شده است و به فروشندگان فرش و فروشگاه بازار کاشان کنجکاوی عادت کرده است. ایستاده در کنار یکی از ورودی های آن ایستاده که در آنجا می توانید نشستن و تماشای یک جریان مداوم از خریداران را از آن عبور کنید. یکی از معروف ترین ایستگاه های چای حمام حمام حمام قرن نوزدهم است که سه نسل حمامی تمایل نقشه بازار کاشان  به رفاه مشتریان خود دارد - جایگزین چای و حوله هایی از زمان های گذشته با چای و صحبت امروز. سایر ویژگی های قابل توجه بازار عبارتند از: مسجد سلطانی (مسجد سلطانی)، که در خط اصلی و به مردان باز می شود، و مسجد میر عماد 800 ساله در کنار خط مس مسجد سلطانانی (مسجد سلطانی) قرار دارد. البته بازار باید خریداری شود. اگر فروشگاه های سخت افزاری جاذبه کوچکی داشته باشند و پارچه های پارچه ای نمی توانند ساعت کار بازار کاشان  شانه های داخلی خود را بیرون بیاورند، حداقل یک آب گل رز بازار کاشان تیمچه امین الدوله  از بهترین خط مرزی در خط اصلی یا جعبه های بیسکویت کاشان وجود دارد از یكی از كاملی كه در بازار وجود دارد - نرگلی (ماکارونی نارگیل) ورودی بازار کاشان  به ویژه خوشمزه است.

 

 



:: برچسب‌ها: بازار کاشان, خانه بروجردی ها,کاشان ,
:: بازدید از این مطلب : 10
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 20 تير 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : چاپ

 

تقریبا 4500 سال قبل  از میلاد، یک جامعه با تمدن جالب در این منطقه حل و فصل شد و ابزار آنها سنگ و استخوان بود. یک احتمال وجود دارد که  شهر سوخته و تپه سیلک ساکنان سابق این منطقه جانشینان خود را تحمل کرده اند. ساعت بازدید تپه های سیلک در اینجا، اسلبهای ایلامی از خاک رس یافت شده است و با توجه به ارتباط این جامعه با تمدن شوش (سوز) حدود 5500 سال پیش، آنها یاد گرفتند نوشتن کنند. به این ترتیب، چندین اسلب خاک رس با اسرار قدیمی ترین ایلامیان، این منطقه است. شواهد موجود در گورستان بین دو حوضچه مربوط به مهاجران تازه به هیل سیلک است که شباهت بسیار زیادی به اکتشافات نواوند گیلان هیلاک و ساوه بولاک خردین نزدیک به تپه سیلک کاشان پنج‌هزار سال پیش از میلاد، مردم غارنشین فلات ایران در پی دگرگونی‌‌هایی که از لحاظ آب و هوا و تشکیل مزارع و چمن‌زارها به وجود آمده بود، به دشت‌ها روی تحقیق درباره ی تپه های سیلک آوردند و زندگی تازه‌ای را آغاز کردند و در تمدن آن‌ها نسبت به دوران  پیشین پیشرفت بیشتری دیده شد. کهن‌ترین مردم دشت‌نشین، مردم محل سیلک (Sialk) نزدیک کاشان بودند که آثار زندگی آن‌ها طی کاوش‌ها کشف شده است. میدان‌گاه باستانی سیلک نیز در منطقه فین کاشان واقع شده ‌است و پیشینه‌ای نزدیک به هفت هزار سال دارد. مقاله تپه سیلک در حدود هشتاد سال پیش با جاری شدن سیل در زمین‌های کشاورزی کاشان، تمدنی بزرگ و چندهزار ساله نمایان شد؛ ابزارآلات و سفالینه‌هایی متفاوت با ابزارهای کنونی پیدا شدند که حیرت و حس کنجکاوی همه را برانگیختند و در این کاشف تپه سیلک میان، افرادی که می‌خواستند یک شبه ره صد ساله را بروند، دل خاک‌های این تپه را زیر و رو کردند. عکس تپه های سیلک بعد از مدتی با فروخته شدن آثار به‌ دست آمده  سفال یافت شده از تپه سیلکتوسط مردم و به‌ خصوص کشاورزان منطقه به دلالان عتیقه‌، پای غارتگران هم به «سیلک» باز شد. تمدنی گمشده که تپه های سیلک شهر کاشان هزاران  سال از عوامل مخرب طبیعی در امان مانده بود به مزرعه‌ شخم‌ زده‌ی‌ عتیقه‌‌فروشان تبدیل شد و سرانجام با انتقال آثار تاریخی به کشورهای غربی، «رومن گیرشمن»، باستان‌شناس موزه‌ی «لوور» فرانسه، با هدف شناخت و شاید نجات تمدنی که به همه‌ی مردم جهان تعلق داشت، روانه‌ی ایران شد.

 



:: برچسب‌ها: تپه سیلک کاشان,تپه های سیلک شهر کاشان ,
:: بازدید از این مطلب : 12
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 20 تير 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : چاپ

 

در اردیبهشت ماه و ژوئن، جشنواره سالانه گل رز و گل رز در کاشان در ایران برگزار می شود. این زمان برای برداشت گلهای محمدی است تا آب گل رز از آنها بیرون بیاید. گلاب - گل رز - یک ماده تقطیر معطر گل رز است که در ایران در غذاهای مختلف سنتی برای طعم آن استفاده می شود و یا به عنوان عطر مذهبی نیز مصرف می شود. اگر چه بسیاری از کارخانه های مدرن ساخته شده برای تولید گل رز است، مراسم گلاب گیری کاشان اما به طور سنتی در شهرستانها در اطراف کاشان، به محمدی محمدی در ایران افزایش یافت. مراسم سنتی به دست آوردن هیدروستول رز، تعداد زیادی از مردم را از سراسر کشور و خارج از کشور به کاشان، قمصر، نیاسر، بارزاک و دیگر شهرهای محله جذب می کند. تور گلاب گیری کاشان تولید گل رز در ایران بیش از 2500 سال پیش آغاز شده است. تجهیزات تقطیر شامل گلدان های مس با لوله های ویژه برای به دست آوردن هیدروستول گیاهی و اجاق ویژه ساخته شده توسط آجر. این ماشین ها برای تولید گل رز آب و سایر هیدروزول های گیاهی مورد استفاده قرار می گیرند. قبل از تقطیر شروع می شود مردم گلهای محمدی را جمع می کنند و گلبرگ های خود را به گلدان های مس می رسانند. سپس گلدان ها را بر روی اجاق ساخته شده از آجر یا سنگ و گلدان قرار دهید. روش گلاب گیری تقریبا هر 30 کیلوگرم گلبرگ های گل رز به گلدان حاوی 80 لیتر آب ریخته می شود. سپس گلدان به آب بخار داده می شود و گل رز می شود. گلدانها شامل لوله های آهن یا آلومینیومی برای بخار گلاب گیری هستند که از طریق هیدروستول به دست می آیند. پایان روند و گلاب - گل رز - با رایحه ای عالی برای استفاده در ظروف فارسی و برای اهداف شفا آماده می شود.

 



:: برچسب‌ها: گلاب گیری,مراسم گلاب گیری کاشان ,
:: بازدید از این مطلب : 19
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 20 تير 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : چاپ

 

این موزه در سال 1966 تأسیس شد و در بخش شمال باق فین واقع شده است. (1tto) مرحوم سید محمد نقی مصطفی، (باستان شناس زمان)، این موزه را تأسیس کرد. (مقاله اصلی در itto.org) این موزه شامل یک ساختمان تک طبقه با سالن های بزرگ و کوچک، علاوه بر یک زیرزمین بزرگ است. (از itto.org کپی شده است) موزه دارای کلیک کنید  سه بخش جداگانه به نام باستان شناسی، انسان شناسی و صنایع دستی است. (از itto.org کپی شده است) بخش باستان شناسی حفاری های سیالک هیلز، چققنابیل، حسنلو، خوران الورستان و ... را نشان می دهد. موزه ملی کاشان ، که دارای یک غرفه کوچک در زمینه های باغ فین (باغ فین) است، نمونه های خوبی از مخملی و براش کاشان را نشان می دهد و برخی از سرامیک و خوشنویسی را در نمایشگاه دارد. مدل مقیاس باغ کمک می کند تا نسبت های کامل خود را از دیدگاه هوایی نشان دهید.

 



:: برچسب‌ها: موزه ملی کاشان,موزه ملی,کاشان ,
:: بازدید از این مطلب : 11
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 20 تير 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : چاپ

 

هتل المپیک شمال آمل در سال ۱۳۹۵ در زمینی مشرف به جنگل با امکانات همایشی ، ورزشی ، اقامتی منحر به فرد افتتاح گردیده و همچنین این هتل المپیک شمال آمل  مجموعه دارای ۲۹ واحد اقامتی شامل ۵ واحد سوئیت و رویال سوئیت و ۲۴ اتاق دو تخته و سه تخته VIP مجهز می باشد که دارای امکانات مبلمان کامل ، سرویس بهداشتی و حمام ، وان و جکوزی ، و چشم انداز بی نظیر به سمت جنگل و فضای محوطه که به زیبایی طراحی شده است. هتل المپیک شمال یکی از بهترین هتل های آمل با بهترین امکانات، تنوع بالای واحدهای  اقامتی و سالن های مختلف برای انواع هتل المپیک شمال آمل مراسم ها با گنجایش 20 تا سقف 200 نفر، از مهمانان شما پذیرایی می کند. هدف ما جلب رضایت میهمانان و ایجاد تجربه ای متفاوت است و برای رسیدن به این هدف از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد.

 



:: برچسب‌ها: هتل المپیک شمال آمل,هتل المپیک,آمل ,
:: بازدید از این مطلب : 20
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 24 آذر 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : چاپ

 

درشهرواقع شده و تعدادي اتاق ، سالن غذاخوري ـ به اندازه اي که بتواند غذاي ساکنان اتاقها را تأمين نمايد ـ کتابخانه و سالن مطالعه و اتاق تلويزيون درآن پيش بيني وآماده شده است. پانسيون معمولاً اتاق را به صورت ماهانه و يا سالانه اجاره داده و مشتريان ديگري را از خارج هتل پاسارگاد تهران براي صرف غذا نمي پذيرد . بر همين اساس معمولاً سالن غذاخوري پانسيون فقط به اندازه احتياج اتاق ها در نظرگرفته مي شود . درپانسيون ها مقرارت خاصي وجود دارد و مسافران مي بايست در ساعات معيّني براي صرف صبحانه ، نهار و شام سرميزحاضرشوند وتا ساعت مشخصي نيز درب ورودي پانسيون باز است. ريزورت هتل Resort Hotel:به هتل هايي اطلاق مي شود که معمولاً نزديک چشمه هاي مواد معدني و يا ساحل قرار دارند. (هتل هاي مخصوص استراحت )هتل آپارتمان Apartment Hotel: هتل پاسارگاد تهران مکانى است براى اقامت تا در آن از مسافر پذيرايى شود. حال اگر امکان پذيرايى در هتل کاهش يابد ، هتل آپارتمان شکل مي گيرد . در هتل آپارتمان ها وسايل آشپزى وجود دارد و نيازى به رستوران احساس نمى شود . اقامت در هتل آپارتمان بسيار شبيه به اجاره آپارتمان است با اين تفاوت که قرارداد اجاره اي وجود ندارد و مسافر هر وقت بخواهد مي تواند با هتل تسويه حساب نموده و آنجا را ترک نمايد . بر خلاف هتل ها که داراي شرايط سختي هستند هتل پاسارگاد تهران آپارتمانها داراي انعطاف پذيري بالائي بوده و انواع بسيار متفاوتي دارند . معمولاً شبيه هتل ها ساخته مي شوندو داراي تعداد زيادي آپارتمان مي باشند . دوره اقامت در آنها بسيار متفاوت بوده و از چند روز تا چند ماه متغير است .معمولاً قيمت آنها از هتل هاي هم رديف پايين تر است مسافريني که در آن اقامت مي گزينند آنرا به مثابه خانه خود انگاشته که موقتاً از محل اصلي زندگي آنها به دور است . بنابراين هرآنچه که در خانه فراهم است ممکن است در هتل آپارتمان نيز فراهم باشد.

 



:: برچسب‌ها: هتل,هتل پاسارگاد تهران,پاسارگاد ,
:: بازدید از این مطلب : 8
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 24 آذر 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : چاپ

 

استقبال روزافزون مردم از اینستاگرام، بر کسی پوشیده نیست و پیش‌بینی می‌شود در ۲ تا ۳ سال آینده، نرخ مخاطبانی که از این پلتفرم استفاده آگهی رایگان  می‌کنند به طرز چشمگیری افزایش یابد. همین امر اینستاگرام را به ابزاری مناسب برای بازاریابان تبدیل کرده است. از تجزیه‌وتحلیل‌ اینستاگرام برای بهینه‌سازی حساب کاربری خود استفاده کنید در تجارت همیشه گفته می‌شود چیزی را می‌توان مدیریت کرد که قابل‌اندازه‌گیری باشد. این موضوع برای بسیاری از طرح‌های بازاریابی، از جمله بازاریابی در اینستاگرام هم مصداق دارد. در حال حاضر ابزارهای آگهی رایگان مختلفی آگهی رایگان برای آنالیز عملکرد پست‌های اینستاگرامی وجود دارند که به برندها کمک می‌کنند از این کانال، استفاده‌ی بهتر و موفق‌تری داشته باشند.

 



:: برچسب‌ها: آگهی رایگان,آگهی,تبلیغات ,
:: بازدید از این مطلب : 9
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 24 آذر 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : چاپ

 

روزای جمعه توی این پارکینگ از ماشین پارک کردن خبری نیست، جمعه بازاره! کلی دستفروش با کلی لوازم دست ساز توی طبقات این پارکینگ هتل ارس تهران بساط می کنن و آدمای زیادی هر هفته به اینجا سر میزنن. لوازمی مثل لوازم و ظروف عتیقه و قدیمی، گلیم و فرش های دست بافت، بدلیجات های دست ساز، دکوری، کلی لباس هتل ارس تهران سنتی قشنگ و هزار تا چیز دیگه که هر کدوم یه جور جذابیت داره، توی این بازار فروخته می شه. درضمن از هتل ارس تهران ساعت ۸ صبح تا ۴ بعد  از ظهر بازه. یه جمعه بازار با لوازم لوکس و آنتیک و عتیقه و انواع ظروف سنتی و مجسمه هتل بلور تهران و لباس های سنتی و زیوآلات دست ساز.

 



:: برچسب‌ها: هتل ارس تهران,هتل,ارس,تهران ,
:: بازدید از این مطلب : 9
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 24 آذر 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : چاپ

 

جاده چالوس که نام رسمی آن جاده 59 است از مهمترین جاده های دسترسی به شمال ایران به ویژه شهرهای غربی استان هتل طالقان مازندران و شرقی استان گیلان به شمار می آید. جاده ای که مسیر ابتدایی آن از شهر کرج در استان البرز شروع شده و به شهر چالوس در استان مازندران ختم می شود. مسیری 163 کیلومتری که بسیاری آن را زیباترین جاده ایران و یکی از دهکده تفریحی کردان زیباترین راه های جهان می نامند. البته منظره های چشم نواز و هتل طالقان بی نظیری که در مسیر جاده چالوس وجود دارند، آب و هوای تمیز و فرحبخش آن و دیدنی های زیبای راه، درستی هتل طالقان این ادعاها را تایید می کنند. جاده چالوس، خاطرات شیرین و تلخ فراوانی را در یاد بسیاری از مردم ایران زنده می کند. خیلی ها با وجود مشکلات و سختی هایی که در این جاده ممکن است برای شان ایجاد شود، باز هم آن را هتل طالقان به دیگر مسیرهای هتل طالقان رسیدن به شمال ترجیح می دهند. جاده آسفالته چالوس-کرج کار خود را در سال 1312 آغاز کرد و دسترسی تهرانی ها و کرجی ها به شمال ایران را آسان تر ساخت. مسیری که قطر رشته کوه های البرز  هتل طالقان را طی می کند و به دلیل پیچ و خم های فراوان و طراحی قدیمی خود برای رانندگی با سرعت های بالا مناسب نیست.

 



:: برچسب‌ها: دهکده تفریحی کردان,هتل طالقان,طالقان,هتل ,
:: بازدید از این مطلب : 8
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 24 آذر 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : چاپ

 

آن طور که معاون میراث فرهنگی اداره کل میراث فرهنگی استان البرز، «مهناز طاهری»  می گوید، منبری ۷۰۰ ساله با نام « منبر ارنگه » با عنوان  نخستین اثر منقول استان البرز، در  فهرست میراث ملی به ثبت رسید.«مهناز طاهری» در مصاحبه ای که با ایسنا داشته، پیرامون ساخت این منبر در سال ۷۰۴ هجری قمری در مسجد «لات‌قاضی» در روستای «ارنگه» استان البرز و این که هنوز مورد استفاده قرار می گیرد، صحبت کرد و گفت : در جلسه شورای ثبت سازمان میراث هتل مرمر کرج فرهنگی و گردشگری که چهارشنبه گذشته (۲۴ شهریور) برگزار شد، این منبر به عنوان نخستین اثر منقول استان البرز تائیدیه ثبت گرفت، اما هنوز شماره‌ی ثبت آن اعلام نشده است.همچنین او در ادامه صحبت هایش به وجود تزیینات منبت‌کاری بسیار منحصر به فرد به همراه اسلیمی‌های خاص و زیبایی در قاب نقوش هندسی روی این منبر تاریخی و همینطور وجود کتیبه‌های متعددی از آیات قرانی و روایات در آن اشاره هتل امیر کبیر کرج کرد و ادامه داد : ین منبر تاریخی هنوز در مسجد «لات‌قاضی» استفاده می‌شود، اما در زمان ابلاغ ثبت ملی این اثر تاریخی، به متولیان این مسجد تاکید می‌شود که باید از این اثر تاریخی براساس ضوابط و مقررات حفاظتی نگهداری کرد و حتی در صورت امکان با حصار شیشه‌ای از این اثر محافظت بیشتری شود.

 



:: برچسب‌ها: هتل مرمر کرج,هتل امیر کبیر کرج,هتل,کرج ,
:: بازدید از این مطلب : 17
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 24 آذر 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : چاپ

 

راهیِ طبیعت می‌شویم تا خُنکای آبشار را در گرمای تابستان بهتر لمس کنیم. به سوی شمال ایران و استان البرز راه می‌افتیم و مسیر را به هتل کوروش طالقان سمت طالقان ادامه می‌دهیم.  از میان زیبایی‌های شهر طالقان، کوه‌ها و دریاچه اش عبور می‌کنیم و راه را به سوی روستای کرکبود کج می‌کنیم.  از جاده‌هایی پیچ در پیچ به بالای کوهی می‌رسیم که در نهایت تعجب با دشتی صاف و پهناور رو به رو می‌شوید. پس از چند کیلومتر به روستای زیبا و سرسبز کرکبود خواهید رسید. در روستای باصفای کرکبود برخلاف دیگر روستاهای همجوار و نزدیکش، درختان قدیمی و سر به آسمان هتل رجینا طالقان ساییده ای به روستا روح بخشیده اند. پس از فاصله گرفتن ۱۴ کیلومتری از طالقان، آبشار باشکوه کرکبود که به آن آبشار کر هم می گویند پیش روی شماست.

 



:: برچسب‌ها: هتل کوروش طالقان,هتل رجینا طالقان,طالقان,هتل ,
:: بازدید از این مطلب : 11
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 24 آذر 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : چاپ

 

با ورورد به جاده برغان چشم اندازها و مناظر دلپذیر به سراغتان می آیند و نمایشی از زیبایی های منحصر به فرد این منطقه را به راه می اندازند. تنها چیزی که به چشم می آید درختان هستند و صدای آب نیز لحظه ای شما را رها نمی کند. با رسیدن به هتل گاجره اواسط جاده کوه هایی به شکل قلعه به چشم می خورند که پیدا کردن راه نفوذ به آنها سخت می باشد و احتمالا از مناطق استراتژیک حسن صباح (بنیانگذار دولت اسماعیلیه در ایران) در مقابله با مغول ها بوده اند. پس از پشت سر گذاشتن دیدنی های جاده نوبت روستاست که با زیبایی هایش شما را افسون کند...در نزدیکی شهر کرج روستایی سرسبز و پرطراوت به نام برغان، خودش را بر دامنه های جنوبی کوهستان البرز گسترده است. روستای برغان یکی از جلوه های زیبای طبیعت را در خود دارد و نامش به عنوان یکی از مقاصد تعطیلات هتل جهانگردی دیزین آخر هفته برای ساکنان شهرهای نزدیک آن شناخته می شود. این روستا به سبب داشتن باغات و مزارع سرسبز و رودخانه های خروشان یکی از مقاصد تماشایی برای گردشگران می باشد و به همین سبب به عنوان روستای توریستی و نمونه هدف گردشگری شناخته شده است.

 



:: برچسب‌ها: هتل گاجره,هتل جهانگردی دیزین,هتل ,
:: بازدید از این مطلب : 23
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 24 آذر 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : چاپ

 

روستای گچسر به دلیل طبیعت بسیار زیبا و قرار گیری باغ لاله ها در نزدیکی آن، در بهار طرفداران زیادی دارد و یکی از مقاصد زیبا به شمار می رود.- اگر ساکنن پایتخت هستید و به دنبال مقصدی برای گذران یک آخر هفته ی به یادماندنی می گردید، پیشنهاد هتل گچسر ما به شما گچسر است.  این روستا در میان یکی از زیباترین جاده های ایران قرار دارد و همین جاذبه ی آن را چندین برابر می کند.برای رسیدن به روستای گچسر باید راهی یکی از زیباترین جاده های ایران شویم که نامش تداعی کنده پیچ و خم های کوهستانی در ذهن ماست. جاده چالوس که با نام رسمی جاده ۵۹ شناخته می شود، از میان شهر کرج در استان البرز آغاز و به شهر چالوس در مازندران منتهی می‌شود. این جاده بی نظیرترین مناظر و چشم‌اندازهای بکر و طبیعی را در خود جای داده و از پرطرفدارترین مسیرهای منتهی هتل آپارتمان ستاره ابی طالقان به شمال کشور به شمار می رود.با پشت سر گذاشتن هر پیچِ این جاده، منظره ای تازه غافلگیرتان می کند و چشم اندازی خاص را به چشمانتان هدیه می دهد. در این میان جاده های فرعی زیادی وجود دارند که هریک به روستایی منتهی می شود که هر کدام دیدنی های بسیار دارند و در این میان نام گچسر ما را به دنیایی متفاوت می کشاند...

 



:: برچسب‌ها: هتل گچسر,هتل آپارتمان ستاره ابی طالقان,هتل,گچسر ,
:: بازدید از این مطلب : 45
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 24 آذر 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : چاپ

 

باغ پرندگان پارک شهر ۸ قفس وسیع و ۲ محوطه باز دارد و گونه‌های مختلفی را در خود جای داده است که برخی از آنها عبارتند از: طوطی‌های برزیلی، هفت رنگ، سبز، آرا و رنگی، کپک، بلدرچین، مرغ عشق، عروس هلندی، انواع کبوترهای غیرمتعارف زینتی، انواع طاووس، انواع واریته‌های قرقاول، انواع بوقلمون، مرغ‌های زینتی هلندی و مرغابی. ر عصر حاضر هتل دیدار تهران پرنده نگری به یکی از فعالیت های جالب توجه تبدیل شده و هر روز طرفدارانی را به سوی خود می کشاند. این مساله باعث شد تا مسوولان شهر تهران نیز در سال 1393 به فکر مکانی برای انجام این فعالیت بیفتند و بخشی از پارک شهر را به ایجاد نخستین سایت پرنده نگری تهران اختصاص دهند. پرنده نگران با استفاده از دوربین دوچشمی و کتاب راهنمای پرندگان بیشتر با این موجودات آشنا می شوند و می توانند آنها را ببینند. این مجموعه به دوربین‌های دوچشمی و تلسکوپ مجهز است و با برگزاری تور پرنده نگری رایگان، سعی دارد  هتل فرشته پاسارگاد تهران به شهروندان روش های انجام این فعالیت پرطرفدار را بیاموزد. بد نیست بدانید که پارک شهر در ایام مختلف سال میزبان 40 گونه پرنده می شود که از انواع پرندگان ساکن، مهاجران زمستانی و تابستانی و مهاجران عبوری هستند.

 



:: برچسب‌ها: هتل دیدار تهران,هتل فرشته پاسارگاد تهران,تهران,هتل ,
:: بازدید از این مطلب : 8
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 24 آذر 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : چاپ

 

طی جنگ تحمیلی ایران و عراق، یک پناهگاه با دو ورودی اصلی در ضلع جنوب شرقی پارک شهر ساخته شد تا مردم بتوانند در صورت لزوم به آن هتل دیپلمات تهران پناه ببرند. پس از اتمام جنگ این پناهگاه تغییر کاربری داد و با همت مسوولان به آکواریوم و هتل بلور نمایشگاه ماهی های آب شیرین تبدیل شد. این آکواریوم زیر نظر معاونت امور اجتماعی منطقه 12 فعالیت می کند و مردم می توانند از آن بازدید کنند. همچنین در این مکان امکان خرید انواع ماهی و لوازم آکواریوم نیز وجود دارد. آدرس : ضلع جنوب شرقی پارک شهردر اسفند ماه سال ۸۸ بخشی از پارک شهر تهران نیز به باغ هتل آفتاب تهران پرندگان اختصاص یافت تا مراجعان بتوانند به تماشای این موجودات بپردازند. این باغ در ۳ قطعه با مساحتی بالغ بر ۴۳۶۲ مترمربع احداث شد و ساخت، محوطه سازی، فضای سبز و برکه، حصارکشی، روشنایی و ... آن بالغ بر 1 میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال هزینه در بر داشت.

 



:: برچسب‌ها: هتل آفتاب تهران,هتل,تهران ,
:: بازدید از این مطلب : 4
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 24 آذر 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : چاپ

 

در بخشی از پارک شهر ساختمانی به نام موزه صلح تهران دیده می شود که یکی از موزه‌های عضو شبکه بین‌المللی موزه‌های صلح به شمار می رود. موزه های صلح با هدف ترویج فرهنگ صلح تاسیس می شوند و تلاش می کنند از طریق نشان دادن پیامدهای ناگوار جنگ و خشونت و آثار زیان بار آن بر انسان‌ها و محیط زیست، جلوی این پدیده شوم را بگیرند. هتل مرکزی تهران موزه صلح تهران در سال 1386 توسط اعضای انجمن حمایت از قربانیان سلاح های شیمیایی بنیان گذاری شده و تعدادی از قربانیان سلاح های شیمیایی نیز به عنوان راهنماهای موزه در آن فعالیت می کنند. این موزه تنها جایی برای تماشای اشیا نیست و می توانید در آن به گفتگو با داغ دیدگان فیزیکی و روحی جنگ نیز بپردازید و تجربه های تازه ای کسب کنید. کاربرد سلاح های شیمیایی در جنگ عراق علیه ایران و پیامدهای آن موضوع مورد توجه در این موزه است؛ اما موضوعات دیگری همچون بمباران اتمی هیروشیما و هتل مهرگان تهران ناکازاکی در ژاپن، جنگ‌های جهانی اول و دوم، کاربرد سلاح های ممنوعه در جنگ‌ها شامل بمب های خوشه‌ای، مین و سلاح های حاوی اورانیوم و آثار و عوارض هر کدام از این سلاح ها نیز در موزه به چشم می خورد. به جز دیدن ابزارآلات مورد استفاده در جنگ تحمیلی ایران و عراق همچون ماسک‌های ضد شیمیایی می توانید از امکانات دیگر موزه نیز استفاده کنید که عبارتند از: کتابخانه صلح، گالری هنر برای صلح، کارگاه های آموزشی، موزه مجازی و استودیوی ثبت تاریخ شفاهی.

 



:: برچسب‌ها: هتل مرکزی تهران, هتل مهرگان تهران,تهران,هتل ,
:: بازدید از این مطلب : 0
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 24 آذر 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : چاپ

 

خیابان امام خمینی تهران یکی از گذرگاه هایی است که شما را به گشتی تاریخی و جذاب در تهران قدیم فرا می خواند و دیدنی های بسیاری را برای تان به نمایش در می آورد. در میان ساختمان های قدیمی و جالب و موزه هایی که در راستای این خیابان هتل توچال تهران قرار دارند، پارک شهر جاذبه ای بسیار متفاوت محسوب می شود؛ جایی که تنها یک بوستان معمولی نیست و بخشی از تاریخ تهران را در خود جای داده است. این پارک 25 هکتاری سال هاست که در پایتخت جا خوش کرده و امروزه خاطرات بسیاری از ساکنان قدیمی این شهر را زنده می کند. پارک شهر قدیمی ترین بوستانی است که در تهران ساخته شده است و هنوز هم لحظات خوشی را برای تهرانی ها رقم می زند.  در ادامه با ما باشید تا این بوستان و امکاناتش را بیشتر بشناسیم... شاید امروزه این پایتخت زیبا، شهری دود گرفته و شلوغ به نظر برسد؛ اما باز هم نمی توان زیبایی ها و دیدنی هایش را نادیده گرفت. امروز می خواهیم شما را با اولین رزرو هتل توچال تهران پارک این شهر آشنا کنیم که بارها و بارها نامش به گوش تان خورده و شاید از کنارش عبور کرده باشید. مقصد امروزمان پارک شهر است که در قلب تهران جای گرفته و ساکنان این شهر را به گشت و گذاری متفاوت فرا می خواند. با کارناوال همراه باشید و قدم در این پارک بگذارید تا لحظات خاطره انگیز و نوستالژیکی را تجربه کنید...

 



:: برچسب‌ها: هتل توچال تهران,رزرو هتل توچال تهران,هتل,تهران ,
:: بازدید از این مطلب : 1
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 24 آذر 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : چاپ

 

در زمان های گذشته، لذت تماشای چرخ ماهی ها در حوض فیروزه ای خانه ها یا لذت دور هم نشینی با دوستان و همسایگان آن قدر شیرین هتل ساسان تهران و جذاب بود که کمتر کسی پایش را برای خوش گذرانی به بیرون از خانه می گذاشت. هنوز پای ماشین های کوچک و بزرگ به این وسعت به شهر باز نشده بود و کوچه ها مملو از بچه هایی بود که برای بازی گرد هم می آمدند. کم کم آن خانه های نقلی و حیاط دار جای شان را به خانه هایی مدرن تر با ظاهری متفاوت دادند؛ روز به روز به ارتفاع ساختمان ها اضافه شد و خاطره ای از شیرینی آن روزها بر جای گذاشت.  رشد روز افزون ساختمان ها و کم شدن فضای سبز باعث شد تا در شهرها فضاهایی به نام پارک یا بوستان به وجود آید. این فضاها ایجاد شدند تا ساکنان این ساختمان های بلند بتوانند برای لحظاتی از چهاردیواری خانه های هتل شیان شان دور شوند و دنیایی متفاوت را لمس کنند. کلانشهر تهران از جمله شهرهایی بود که این روند را در طی زمان پشت سر گذاشت و پارک ها یکی پس از دیگری در آن به وجود آمدند.

 



:: برچسب‌ها: هتل ساسان تهران,هتل شیان,تهران,هتل ,
:: بازدید از این مطلب : 0
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 24 آذر 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : چاپ

 

یکی از مهم ­ترين و قديمي ­ترين مجموعه هاي جنگلي موجود در باغ گياه شناسي است که عمليات اجرايي ايجاد اين مجموعه گياهي از سال ۱۳۵۱ آغاز  هتل گلستان تهران گرديده و همچنان تلاش می کنند تا گياهان علفي و چوبي مناطق جلگه اي و ميان بند ارتفاعات جنگلي­ خزر جمع آوري و کاشته شود . در این قسمت ۶۴ گونه درختي و درختچه ­اي از ۲۹ تيره گياهي وجود دارند. تعداد کل درختان موجود در مجموعه رويشي خزر برابر با ۵۰۲۴ اصله مي باشد . وقتی وارد این رزرو هتل مهر تهران قسمت از باغ می شوید رطوبت هوا به دلیل دریاچه مصنوعی کنار این مجموعه، بالا می رود و با درخت های سبز و تو در تو انگار قدم به داخل جنگل های شمال ایران گذشته اید. جالب توجه است که حتی خاک این ناحیه را از شمال ایران آورده اند .

 



:: برچسب‌ها: هتل گلستان تهران,رزرو هتل مهر تهران,تهران,هتل ,
:: بازدید از این مطلب : 3
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 24 آذر 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : چاپ

 

هتل سه ستاره ورزش در قلب شهر تهران بزرگ با طراحی و دکوراسیون جدید و زیبا در خیابان حجاب خیابان فاطمی واقع شده است. هتل ورزش تهران دارای 24 واحد اقامتی با ظرفیت 59 تخت در انواع مختلف اتاق است و محیط رفاهی مناسب برای اقامت مهمانان  هتل ورزش تهران مهیا کرده است. همچنین دارای واحدهای اقامتی 2 تخته، سه تخته، 4 تخته و سوئیت با کلیه امکانات مطلوب هتل های 3 ستاره می باشد و همچنین دسترسی آسانی به مراکز تجاری و وسایل نقلیه عمومی دارد. هتل ورزش با دارا بودن امکاناتی از قبیل رستوران و کافی شاپ با غذاها و نوشیدنی های متنوع، مجموعه ورزشی شامل استخر، سونا و جکوزی، سالن پذیرایی چند منظوره، پارکینگ اختصاصی و همچنین اینترنت پرسرعت آماده پذیرایی از میهمانان گرامی خود می باشد . هتل ورزش اقامتگاهی مناسب  برای کسانی است که به دنبال اقامتی خوب و کم هزینه در تهران هستند. این هتل از بهترین  هتل فرودگاه امام خمینی سه ستاره می باشد که در مرکز شهر تهران در خیابانی کم تردد واقع شده است. هتل ورزش در نزدیکی مراکز تجاری، موزه فرش و موزه هنرهای معاصر قرار دارد و خدمات هتل ورزش تهران و امکانات خوبی را به مسافران ارائه می دهد. سالن جلسات هتل آماده میزبانی مهمانان جهت برگزاری هرگونه مراسم و نشست‌ها است.

 



:: برچسب‌ها: هتل ورزش تهران,هتل ورزش,تهران ,
:: بازدید از این مطلب : 1
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 24 آذر 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : چاپ

 

هتل جهانگردی شمشک جا گرفته در کوههای سر به فلک کشیده البرز مرکزی در نزدیکی پایتخت است.در زمستانهای زیبا و پوشیده از برفش می توانید در هتل جهانگردی شمشک محوطه هتل از تله کابین و تله اسکی بیشترین لذت را از سفر خود هتل جهانگردی شمشک ببرید.هر چند در زمستان هتل فاقد پارکینگ است و به دلیل مسیر برفی و لغزنده آن برای رسیدن به هتل باید از راه پله استفاده کنید، ولی ارزش این را دارد که برای لذت بردن از مجموعه پیست و تفریحی دربندسر و تله کابین دیزین که در نزدیکی هتل قرار دارد، سری به این منطقه تفریحی و ورزشی بزنید. تابستان های هتل شمشک بسیار زیبا و دارای آب وهوای دلپذیری است که می توانید برای فرار از شهرهای شلوغ و آلوده به این هتل آمده و هتل جهانگردی شمشک در این هتل سفری به یاد ماندنی را برای خود رقم بزنید.این مجموعه اقامتی در هتل جهانگردی شمشک یکی از مناطق بکر و طبیعی این منطقه قرار دارد و طی سالیان گذشته با وجود ساخت و ساز منطقه ،موقعیت خود را حفظ کرده است. آب و هوای این منطقه در تمام فصول سرد است و منطقه ییلاقی به شمار می رود.  هتل جهانگردی شمشک دارای 11 اتاق 2 تخته، سه سوئیت 4 تخته و یک سوئیت ویژه 4 تخته است.

 



:: برچسب‌ها: هتل جهانگردی شمشک,شمشک ,
:: بازدید از این مطلب : 0
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 24 آذر 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : چاپ

 

در محله ی عودلاجان تهران، در محور تاریخی - فرهنگی - تجاری امام زاده یحیی، در دوره قاجار حمامی به دست دو بانو احداث شد که اهالی این محل و محله های اطراف به آن می رفتند و غبار و خستگی بدن را می شستند. این حمام پس از گذشت سال ها هتل فردوسی تهران و تغییرات فراوان، پابرجا و بر خلاف سایر هم نوعانش از گزند آسیب در امان مانده است. اقبال خوب این حمام سبب شد تا آن را مرمت و بازسازی کنند و به یک مکان گردشگری در محله قدیمی تهران تبدیل شود. حمام نواب در سال ۱۳۸۵ در فهرست آثار ملی به ثبت رسید و پنج سال پس از آن به به همت شهرداری منطقه ۱۲ تهران و اتحادیه صنایع دستی کشور و سازمان میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری استان به مرکز صنایع دستی شهر تهران تغییر کاربری داد.کاربری اصلی این حمام در سال ۹۰ تغییر کرد و به هتل جهانگردی میگون خانه هنر و صنایع دستی و رستوران تبدیل شد. شما می توانید صنایع دستی شهرهای مختلف ایران را در اینجا مشاهده و خریداری کنید. همچنین یک روز به یادماندنی را در رستوران حمام نواب در کنار دوستان و همراهان خود تجربه کنید.

 



:: برچسب‌ها: هتل فردوسی تهران,هتل جهانگردی میگون,هتل,تهران ,
:: بازدید از این مطلب : 0
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 24 آذر 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : چاپ

 

امروز حمام برای ما، محلی است برای پاکیزگی تن و زدودن غبار از جسم؛ اما در گذشته حمام ها عمومی بوده و  علاوه بر نظافت، مردم همدیگر را ملاقات می کردند و از اخبار محل با خبر می شدند. گاه اتفاقاتی جالب و میمون هم در این دیدارها می افتاد، مثلا خانواده هتل تاج محل تهران ای برای پسر خود، دختری را می پسندیدند و ... حمام های قدیمی بسیار باصفا و بزرگ بودند و برخی از آن ها تزییناتی چون کاشیکاری و نقاشی و کاربندی و... داشتند؛ از این حمام ها تعداد بسیاری تخریب شده؛ اما برخی دیگر تا به امروز باقی مانده و تغییر کاربری داده اند و به موزه، فروشگاه، رستوران و... تبدیل شده اند. در تهران نیز در اواخر دوره قاجار تعداد ۱۸۲ حمام وجود داشته که امروز تنها تعداد اندکی از آن باقی مانده. حمام نواب در منطقه ۱۲ تهران، یکی از بناهایی است که بازسازی و به خانه هنر و صنایع دستی تبدیل شده است. کارناوال امروز به بازدید حمام نواب می رود و همراهان خود را با یکی از جاذبه گردشگری تهران آشنا می کند.تا به حال نام بازارچه حمام نواب را شنیده اید؟ این نام بازارچه ای معروف و قدیمی در هتل تاج محل تهران خیابان ری، کوچه "دردار غربی" است. قدیمی های ساکن این محل به خوبی از حال و هوای این بازاچه و حمام مشهور نواب تعریف می کنند. در گذشته حمام به شکل امروزی نبود و در برخی محله ها یک حمام عمومی با معماری خاص توسط خیری ساخته می شد تا مردم از آن استفاده کنند.

 



:: برچسب‌ها: هتل پارسیان آزادی,هتل تاج محل تهران,تهران,هتل ,
:: بازدید از این مطلب : 0
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 24 آذر 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : چاپ

 

این دو دریاچه در منطقه ای کوهستانی قرار دارند و در فصول گرم سال با آب و هوای خنک از شما پذیرایی می کنند.با پشت سر گذاشتن مسیری کوهستانی و سنگلاخی، در نزدیکی شهرستان دماوند به دریاچه ای می رسیم که با آب شیرین خود طعمی تازه به طبیعت هتل اوین تهران بخشیده است. نام این دریاچه تار می باشد و به عنوان یکی از دیدنی ترین جاذبه های طبیعی استان تهران به شمار می رود. دریاچه تار در مدخل کوه و در ارتفاع ۲۵۰۰ متری از سطح دریا قرار دارد و از شمال غرب به جنوب شرق کشیده شده است.  بیشترین طول این دریاچه لوزی شکل ۱.۳ کیلومتر می باشد و به طور میانگین ۴۰۰ متر عرض دارد. حوزه آبخیز دریاچه تار ۴۶.۱۰۹۷ هکتار می باشد. در فصول پر آبی عمق آب به ۵۰ متر است اما در فصول کم آبی به ۴۰ متر می رسد. با نیم ساعت پیاده روی از شرق دریاچه تار ، دریاچه ی دیگر موسوم به هویر با عمق ۱۵ متر دیده می شود که مساحت حوزه آبخیز آن ۱۳.۶۷۶ هکتار می باشد. دریاچه های تار و هویر مانند دو فرزند طبیعت هستند که در فاصله ی ۵۰۰ متری از هم قرار دارند و کوه های هتل طوبی تهران البرز از آنها میزبانی می کنند. دریاچه ی هوبر به طور میانگین دارای ۹۰۰ متر طول و ۱۵۰ عرض می باشد و توسط کوهی موسوم به کوه دوبرار از دریاچه تار جدا شده است.ماهیگیری در دریاچه تار تفریحی لذت بخش است.

 



:: برچسب‌ها: هتل اوین تهران,هتل طوبی تهران,تهران,دریاچه ,
:: بازدید از این مطلب : 2
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 24 آذر 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : چاپ

 

 بر بالای تپه، بنای اصلی آتشکده در راستای شرقی غربی برپاست، طرح کلی بنا، تالار ستون داری بوده با دو ردیف ستون چهارگوشه سه تایی هتل فارس تهران که عملاً به ۳ بخش تقسیم شده است.یک بخش مرکزی عریض‌تر و دو بخش جانبی کم‌عرض‌تر، ورودی اصلی تالار آتشکده در جبهه شرقی از طریق یک ایوان چهارستونی مدور که پایه‌های سر ستون‌های آنها در گوشه‌های شمال شرقی و جنوب به شرق ایوان برپاست.طرح کلى بنا به صورت تالار ستوندارى است که یک قوس میانى و دو قوس در طرفین دارد که از یک سو به قوس میانى باز مى‌شوند و از سوى دیگر با ورودى‌هاى کم‌عرض‌تر به راهروى باریکى راه مى‌یابند که این راهرو حالت رواق را براى قسمت‌هاى هتل قناری تهران اصلى دارد.مهمترین ویژگى تزیینى بنا گچبرى‌هایى است که روى دیوارهاى تالار اصلى نقش بسته است و به سه دسته تقسیم مى‌شوند:طرح هاى هندسى که گاهى خود نیز نقش اصلى را در برمى‌گیرند

 



:: برچسب‌ها: هتل فارس تهران,هتل قناری تهران,تهران ,
:: بازدید از این مطلب : 1
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 24 آذر 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : چاپ

 

خستین نشانه‌های تمدن در چشمه علی، که شامل تپه باستانی‌، برج و باروهای قدیمی ری و چشمه زیرزمینی است،مربوط به تولید سفالینه‌های هتل شیان تهران سرخ رنگ با نقش‌های سیاه یا قهوه‌ای سیر و تصاویری که بر آن نقش شده‌ می باشد. در کنار چشمه‌، تپه‌ای است که در کاوش‌ سال‌های ۱۹۳۴ و ۱۹۳۶ م، به رهبری اریک اشمیت انجام شد، از آن آثاری به دست آمده است‌. قدیمی‌ترین شواهد موجود در این منطقه که به اوایل هزاره چهارم قبل از میلاد بر می‌گردد، سفالینه‌هایی است که ذکر آن رفت‌. این محل در هزاره سوم پیش از میلاد ناگهان متروک شد و دوباره از هزاره دوم مسکونی و آباد گشت‌. آثاری از عهد پارت‌ها (حصار معبد آناهیتا متعلق به آغاز عصر مسیحی‌)، ساسانی‌ها و هتل سعدی تهران اسلام تا عهد تیموریان نیز در این محل به دست آمده است‌. به استناد روایت‌های مختلف‌ مادر زرتشت نیز در این مکان متولد شده است‌

 



:: برچسب‌ها: هتل شیان تهران,هتل سعدی تهران,تهران ,
:: بازدید از این مطلب : 1
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 24 آذر 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : چاپ

 

در کنار میدان سربند ایستگاه «تله سیژ» قرار دارد.تله سیژ یا تله سی یژ وسیله ای است مشابه تله کابین که به جای کابین از در آن صندلی دونفره ای  هتل بولوار تهران قرار گرفته  است.بچنانچه از تله سیژ استفاده نکنید باید مسیر مارپیچ میان انبوه رستوران ها، سفره خانه ها و قهوه خانه های دربند را طی کنید، مسیر در بعضی جاها شیب تندی دارد و از کنار رودخانه و نهر آب میگذرد. در نقاطی از مسیر هم آب از میان سنگ ها بیرون میزند و راهپیمایی در مسیر خیس را سخت تر میکند. بوی املت و چای در صبح و بوی کباب در ظهر و بوی قلیان در شب همیشه در مسیر به مشام میرسد. پس از طی مسافت تقریبی 3 کیلومتر از میدان کوهنوردان به پل فلزی برخورد میکنید که با ارتفاع زیادی از هتل بولوار تهران روی رودخانه قرار گرفته .در زیر این پل فلزی پل چوبی دیگری قرار گرفته و در روبرو تابلوی «گذر آقا مهدی »  رو می بینید. بعد از این پل مسیر به دو شاخه تبدیل میشه و ادامه هر دو مسیر بعد از طی مسافت کوتاهی در دوراهی اوسون به هم میرسند.در این دوراهی تابلویی قرار گرفته که روی آن واژه «آبشار دوقلو» درج شده.

 



:: برچسب‌ها: هتل بولوار تهران,هتل بهار تهران,تهران ,
:: بازدید از این مطلب : 1
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 24 آذر 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : چاپ

 

امروزه سفر راهی برای دور شدن از خانه خلق کرده است. در این راستا پیوند نزدیکی میان رشد امکانات، تسهیلات و توسعه شیوه های حمل و نقل به وجود آمده است. تا نیمه های قرن نوزده میلادی، سفر منحصر به جاده های داخل مرزها هتل استقلال زاهدان بود، خواه سفر تجاری، خواه سفر تفریحی. در کشورهای اروپایی برای پاسخگویی به این خواسته مسافران و مهمانپذیر ها در راه های اصلی و نزدیک به شهرهای مهم ساخته شدند. قرن هاست در اروپا شغل مسافر خانه داری رواج دارد. از هنگامی که روم فتح شد، مسافر خانه ها و مهمانپذیر ها یکی پس از دیگری ساخته می شدند و در مقابل پولی که از مشتریان دریافت می کردند، غذا و نوشیدنی و وسایل سرگرمی و راحتی ایشان را فراهم می آوردند. با انحطاط امپراتوری روم در حدود سال 500م. به دلیل مشکلات، سالها با فقدان تجارت و بازرگانی روبه رو بودند. در این دوره، کلیسا پذیرای مسافران بود. در قرن 15م. مسافرخانه ها بار دیگر در کشورهای اروپایی بسیاری، به هتل استقلال زاهدان ویژه انگلستان و فرانسه توسعه یافت. تدریجاً در قرون هفده و هجده میلادی، این مسافر خانه ها گسترش یافتند به طوری که برخی از آنها بین 30 تا 50 اتاق داشتند و امکانات خود را افزایش دادند. با روی کار آمدن خطوط راه آهن، حدود سال 1825م. در انگلستان، سرنوشت مسافر خانه ها مهمور شد. از مدت زمان سفر کاسته شد و مهمانپذیر های بسیاری رو به فراموشی رفتند چرا که مسیرها تغییر کرده بود؛ این فراموشی تا اوایل قرن بیست ادامه داشت تا اینکه موتورسواران و دوچرخه سواران به کمک مسافرخانه ها آمدند. هتل ها نیز از قلب مسافرخانه ها بیرون آمدند شاید تنها با یک تغییر ساده اسمی! واژه هتل حلقه فریبنده ای در خود داشت. در کشور فرانسه، هتل محل اقامت افراد سرمایه دار و ثروتمند بود. البته برخی از ساختمانهای عمومی هم هتل نامیده می شدند

 



:: برچسب‌ها: هتل استقلال زاهدان ,
:: بازدید از این مطلب : 1
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 24 آذر 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : چاپ

 

شهر مشهد که یکی از شهرهای مهم رزرو هتل جهان اسلام به شمار میرود، سالانه مسافرین و گردشگران فراوانی را پذیرا میباشد. این شهر که میزبان مرقد مطهر هشتمین امام شیعیان جهان اسلام میباشد ،از رزرو هتل دیرباز مورد توجه مسلمانان بوده است. مسافرین و زائرین مشهد ،پس از ورود به این شهر مبارک نیاز به مکانی رزرو هتل برای استراحت و رفع خستگی سفر را دارند تا بتوانند بعد از استراحت به زیارت حرم مطهر رفته و بعد از آن هم بتوانند جاذبه های گردشگری مشهد را نیز مشاهده کنند. از همین رو بدلیل شمار زیاد مسافرانی که در این شهر رفت و آمد دارند ،مراکز اقامتی متعددی در مشهد ساخته و بهره برداری شده است. شما در شهر مشهد میتوانید انواع اقامتگاه ها را برای استراحت پیدا کنید. همانطور که در مقاله معرفی هتل های لوکس مشهد اشاره کردیم ،صنعت هتلداری در مشهد بسیار رونق داشته و سرمایه گذاران متعددی در این حوزه رزرو هتل سرمایه گذاری نموده اند. علاوه بر هتل های لوکسی که در مشهد ساخته شده است ،هتل های دیگری نیز وجود دارد که قیمت و کیفیت بسیار مناسبی را دارند که در ادامه میخواهیم به معرفی برخی از این هتل ها بپردازیم. وجود هتل و هتل آپارتمان های ارزان قیمت در مشهد ،باعث شده است تا مسافرانی که دغدغه سفر ارزان به مشهد را دارند ،مشکلی از بابت اقامت در این شهر نداشته باشند. در شهر مشهد هتل و هتل‌آپارتمان های بسیاری وجود دارد که با نازل‌ترین هزینه و بالاترین کیفیت، آمادگی ارائه خدمات به زائران امام رئوف رزرو هتل هستند.از این رو سعی نموده ایم در این مقاله به معرفی برخی از این هتل ها و هتل‌آپارتمان‌های ارزان‌قیمت مشهد بپردازیم تا با معرفی این هتل آپارتمان های ارزان در مشهد ،زمینه حضور تمامی رزرو هتل عاشقان حضرت علی ابن موسی الرضا (ع) را در صحن و سرای باصفایش فراهم سازیم. با ما همچنان همراه باشید.

 



:: برچسب‌ها: رزرو هتل,رزرو,هتل,مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 1
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 24 آذر 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : چاپ

 

اخبار اقتصادی و رویدادهای بازارهای سرمایه در سال گذشته (2009) پر از ارقام آگهی رایگان ناامید کننده در مورد اقتصاد آمریکا بود.این اخبار به مواردی چون بالاترین حد نرخ تورم، ضبط و فروش اموال در رهن، افزایش بیکاری و قیمت بالای سوخت اشاره می‌کرد. در کشوری که هسته آگهی رایگان اصلی نیروی کار آن متشکل از کسب وکارهای کوچک در جغرافیایی بسیار وسیع است، هر یک از صنایع به شکلی متفاوت از آگهی رایگان بحران تاثیر می‌پذیرد. اما تلاش برای حفظ مشتریانی که در شرایط دشوار اقتصادی تمایل چندانی به خرج کردن نداشتند، در آگهی رایگان میان تمام کسب و کار‌ها مشترک بود. این عملکرد روشی معمول درمواقعی است که بازاردرحال رکود است. بسیاری از صاحبان کسب وکار آگهی رایگان ، یک اقتصاد در حال رکود را به عنوان شرایطی در نظر می‌گیرند که باید با آن ساخت و تحت شرایط رکودی کار کرد. اما لزوما اینگونه نیست و می‌توان با شرایط رکودی مقابله کرد. در واقع طرح یک مبارزه با اقتصاد در رکود ممکن است بهترین استراتژی باشد. پروفسور «روبرت کیوساکی» که در زمینه سرمایه‌گذاری در املاک نیز فعالیت می‌کند، می‌گوید: هنگامی‌ که در یک اقتصاد رکودی قرار داریم فرصت برای کسب درآمد بسیار زیاد است. به عنوان صاحب یک آگهی رایگان کسب وکار کوچک اگر می‌بینید بازار کساد است از این موقعیت برای به دست آوردن مشتریانی جدید یا کشف بخش‌های بکر بازارهای گذشته استفاده کنید. هنگامی‌ که «وال استریت» نشانه‌هایی از رکود را نشان می‌دهد نباید به راحتی از آن بگذرید بلکه باید موقعیت خود را برای سرمایه‌گذاری‌های بزرگ به هنگام بازگشت دوباره رونق به بازار حفظ کنید. تبلیغ در رادیو و تلویزیون در زمان رکود آگهی رایگان کاری بیهوده است چرا که این رسانه‌ها در هنگام رکود مشتریان جدید چندانی برای کسب و کار شما ایجاد نمی‌کنند. تبلیغات در این رسانه‌ها در آگهی رایگان هنگام رکود همانند ماهیگیری شخصی ناشی است که تور خود را بارها و بارها و در همه جا پهن می‌کند و اميدوار است که در آخر بتواند ماهی شکار کند.

 



:: برچسب‌ها: آگهی رایگان,آگهی,آگهی خوب ,
:: بازدید از این مطلب : 1
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 24 آذر 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : چاپ

 

ا افتتاح هتل مدرن و جدید در منطقه تجاری و توریستی شهر تهران با سابقه 40 سال هتلداری و پرسنلی کار آزموده توام با محیطی آرام و دلنشین به میزبانی شما میهمانان گرامی مفتخریم. میهمان نوازی از شما سروران گرامی افتخار ماست و از اینکه هتل بهار را برای اقامت خود انتخاب می کنید سپاسگزاریم. هتل بهار با فراهم آوردن آرامش و آسایش با مدرنترین  امکانات هتل بهار تهران شامل 40 واحد اقامتی شامل سوئیت و اتاق های مجلل و مدرن با ارائه بهترین سیستم کنترل دما، صوتی تصویری تلویزیون LED و تلفن و اینترنت پر سرعت بی سیم و همچنین با سرویس های مطلوب در رستوران و لابی و کافی شاپ و پارکینگ بزرگ و شیک با رویکرد خدمات ویژه در حوزه هتلداری و گردشگری آماده ارائه خدمات به شما سروران گرامی می باشد. هتل بهار واقع در بهترین نقطه از مرکز شهر تهران بوده و با داشتن کوتاهترین فاصله از مترو و اتوبوس تندرو قابل دسترسی به تمام نقاط شهر از جمله بازارهای اصلی و به روز تهران  هتل بهار تهران و بازار پوشاک نوزاد و مراکز درمانی و بیمارستان ها و سفارتخانه ها و ادارات دولتی و مراکز بانکی آماده خدمت رسانی به تمام میهمانان عزیز می باشد.مدریت و پرسنل هتل بهار اقامتی خوش و خاطره انگیز برای میهمانان گرامی آرزومندیم و هدف ما جلب رضایت میهمانان و ایجاد تجربه ای متفاوت هتل بهار تهران برای آنهاست هتل بهار تهران و برای رسیدن به این هدف از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد و دوست داریم در عرصه خدمت رسانی و هتلداری بهترین باشیم و بهترین ها را برای شما عزیزان فراهم کنیم چرا که شما لایق بهترین ها هستید.

 



:: برچسب‌ها: هتل بهار تهران,هتل,تهران ,
:: بازدید از این مطلب : 1
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 24 آذر 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : چاپ

 

 ییلاق خوش آب وهوایی در پای کوههای بلند البرز  با دسترسی آسان که  می توان برای کوه پیمایی سبک و گشت و گذار خوردن تفریح کردن به آنجا هتل شهریار تهران رفت .در بالای میدان نیز یک راه برای رسیدن به پای کوه وجود دارد که آن از میان ده درکه می گذرد. حال اگر علاقه به رودخانه دارید می توانید مسیر خود را از کنار رودخانه ادامه دهید و در غیر این صورت مسیر جایگزین در بالای رود خانه  می باشد. بعد از پیمودن این مسیرها به یک مسیر واحد خواهید رسید  که از آن به بعد راه اصلی کوه پیمایی شروع می شود . کافه ها نیز آماده پذیرایی از شما کوه پیمایان در وعده های صبحانه، نهار، عصرانه و شام می باشند. البته در این کافه های توقع غذاهای آنچنانی را نباید داشته باشید. هتل تابان تهران اساساً مسیر کوهپیمایی درکه یک مسیر تفریحی است تا ورزشی و بیشتر مردم با هدف رفتن و رسیدن به یک کافه در دل کوه پا به این دامنه میگذارند .

 



:: برچسب‌ها: هتل تابان تهران,هتل شهریار تهران,تهران ,
:: بازدید از این مطلب : 0
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 24 آذر 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : چاپ

 

بنای دژ از بالای كوه به سوی دامنه جنوبی هتل آراد تهران امتداد یافته، و در قسمت بالا از مغرب به مشرق، برج های استواری  هتل آفتاب تهران داشته است. دیوار غربی آن دارای سوراخ هایی جهت پرتاب تیر و كمان است .بناهای شاهانه عرصه دامنه دژ  هتل آفتاب تهران را در قدیم سه باروی عظیم به صورت قلعه متداخل حفاظت می كرده است. دژ رشكان دارای ساختاری متشكل هتل آفتاب تهران از سنگ و ساروج و از نظر قدمت متعلق به دوره اشكانیان است. این دژ در گذشته با انتساب به فخرالدوله ابن هتل آفتاب تهران رکن الدوله دیلمی، فخر آباد نامیده می‌شد. نام «رشکان» از کلمه «ارشک» که بنیانگذار سلسله پادشاهی اشکانی بوده گرفته شده است و دیگر هتل آفتاب تهران پادشاهان این سلسله جهت افتخار، کلمه ارشک را به نام خود هتل آفتاب تهران اضافه می‌کردند. ری در آن زمان «ارشکیه » نام داشت و پایتخت بهاره اشکانیان برای برگذاری مراسم نوروز به شمار می آمد.

 



:: برچسب‌ها: هتل آراد تهران,هتل آفتاب تهران,تهران ,
:: بازدید از این مطلب : 0
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 24 آذر 1397 | نظرات ()

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 12 صفحه بعد